FIRMA

pexels-photo-27406

Firma to ogrom procesów, zachowań, pomysłów, organizacji, charakterów i wielu czynników, które trzeba odpowiednio zorganizować.

Analiza zewnętrznej firmy przeprowadzana na każdym etapie pracy przedsiębiorstwa pozwala zauważyć nawet drobne elementy, które mogą wydawać się błahe, a w konsekwencji pogarszają rezultaty pracy i odbiór przedsiębiorstwa przez konsumentów lub współpracujące firmy.

Porozmawiamy z Wami, Waszymi konsumentami, dostawcami, odbiorcami i każdym kto ma z Wami kontakt. Przeanalizujemy każdy proces, sposób komunikacji, nastawienie, relacje, a nawet jakość Waszych produktów.

Pracujemy na trzech obszarach (kolorach):

  • czerwony – moment kryzysu, poszukiwanie rozwiązań dających drogę do polepszenia sytuacji przedsiębiorstwa
  • żółty – moment stagnacji lub średniego wzrostu, w którym poszukujemy możliwości przyspieszenia rozwoju, pobudzenia kreatywności i zaangażowania
  • zielony – wprowadzenie firmy na rynek lub nowego działu, bądź produktu.

Jesteśmy po to, by Was wesprzeć i współpracować w dobrych relacjach na dłużej.